عترافی که رفسنجانی آن را ندید!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 12 شهريور 1392
بازدید : 626
نویسنده : یه بنده خدا

عترافی که رفسنجانی آن را ندید!

اعتراف تکفیری های سوریه به استفاده از سلاح شیمیایی

تروریست های تکفیری در مصاحبه ای ضمن پذیرش مسئولیت حمله شیمیایی به دمشق اعتراف کردند که تسلیحات شیمیایی را از عربستان دریافت کرده‌اند.

بلاغ - تروریست های سوری در مصاحبه با دال گولاک (Dale Gavlak)، خبرنگار آسوشیتدپرس و مینت‌نیوز‌پرس، اعلام کردند که مسئول حمله شیمیایی هفته قبل هستند.

گولاک در مطلبی که روی وب‌ سایت مینت‌ نیوز‌ پرس منتشر کرد، نوشت: "پس از چندین مصاحبه که با پزشک‌ها، ساکنین غوطه، شورشی‌ها و خانواده‌های آنها انجام دادم.... [بدین نتیجه رسیدم که بسیاری از آنها معتقدند برخی شورشی‌ها تسلیحات شیمیایی را از بندر بن سلطان، رئیس دستگاه اطلاعاتی عربستان، دریافت کرده و مسئول حمله هستند".


تروریست ها اعلام کرده‌اند که این رویداد کاملاً اتفاقی بوده و به‌علت سهل‌انگاری در نگهداری این تسلیحات شیمیایی پدید آمده است.

ابوعبدالمنعم، پدر یکی از تروریست ها به گولاک اعلام کرده بود که پسرش وی را در جریان حمل این تسلیحات قرار داده بود. وی به‌همراه 12 شورشی دیگر در تونلی که قرار بود این تسلیحات در آنجا انبار شوند کشته شده بودند.

به‌گفته ابوعبدالمنعم این تسلیحات را فردی به‌ نام ابوعایشه به تروریست ها داده بود .

گولاک علاوه بر اعترافات این‌ چنینی به مقاله‌ای در دیلی تلگراف نیز اشاره می‌کند که بر اساس آن پوتین توسط بندر تهدید شده بود که در صورت عدم تغییر موضع این کشور در قبال سوریه ممکن است بازی‌های المپیک زمستانی سوچی در سال آتی شاهد حوادث تروریستی باشند.

وی همچنین وعده داده بود که در صورت سرنگونی بشار اسد پایگاه دریایی روسیه در سوریه به قوت خود باقی خواهد ماند.

مینت‌پرس‌ نیوز در ادامه این مطلب اعلام کرده که صحت برخی از این اطلاعات را به‌صورت مستقل نمی‌توان تأیید یا تکذیب کرد و نیز وعده داده که انتشار مطالب دیگری از این دست افشاگری‌ها در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

گفتنی است علیرغم اعترافات منتشر شده از سوی تکفیری های سوری مبنی بر استفاده از بمب های شیمیایی بر علیه مردم بی گناه سوری،هاشمی رفسنجانی در سخنرانی خود در استان مازندران مسئولیت بمباران شیمیایی در سوریه را متوجه دولت سوریه و شخص بشار اسد دانست.

 

منبع خبر : http://www.bloghnews.com/news/21180




:: موضوعات مرتبط: ***** خبری***** , -- سیاسی , -- منطقه , ,
:: برچسب‌ها: هاشمی , فتنه , رفسنجانی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


In the name of Allah, the Beneficent, the Merciful Say: He, Allah, is One Allah is He on Whom all depend He begets not, nor is He begotten And none is like Him

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 1725
بازدید کل : 556418
تعداد مطالب : 477
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

:: [<-PostId->] - [<-PostDate->] - <-PostTitle->

------------------------------------------------------ اوقات شرعی -------------------------------------------

------------------------------------ تاریخ روز ------------------------------------------------------ //Ashoora.ir|Hadith Beginsحدیث موضوعی ------------------------------------------------ مهدویت امام زمان (عج) -------------------------------------------------------------- سوره قرآن -------------------------------------- وصیت شهدا ------------------------------------------ آیه قرآن -------------------------------------- ---------------------------------------- پخش زنده حرم ---------------------------------------- جنگ دفاع مقدس ---------------------------------------------- ذکر روزهای هفته -------------------------------------
Up Page
”YSTC.ir” ------------------------------- ========================

RSS

Powered By
loxblog.Com